|
Я нещодавно зіткнувся з досить дивною проблемою під час роботи з Unreal Engine. При запуску проекту або під час редагування сцени виникає помилка "D3D device lost". Це не дає змоги продовжувати роботу, і кожен раз, коли помилка з'являється, вся програма просто закривається. Перший раз я подумав, що це якась тимчасова неполадка, але потім ситуація повторилася знову і знову. Мене це насторожило, і я почав шукати причини, чому Unreal Engine може викидати таку помилку. Деякі форуми згадують, що ця проблема може виникати через втрату зв'язку між графічним процесором та програмою, але чому це відбувається — незрозуміло. Різні джерела стверджують, що причина може бути в застарілих драйверах відеокарти, невідповідних налаштуваннях DirectX або в загальних проблемах із сумісністю графічних адаптерів і Unreal Engine. Що цікаво, помилка з'являється не завжди, а лише під час інтенсивної роботи або, наприклад, коли я працюю з великими сценами або використовую складну графіку. Інколи помилка виникає після кількох хвилин роботи з проектом, а інколи — вже на етапі запуску самого движка. Це викликає ще більше запитань: чому саме така проблема виникає у мене, і чи є спосіб уникнути цієї помилки? Можливо, є якісь настройки, які можна змінити в Unreal Engine, або це все пов’язано з апаратним забезпеченням? Якщо хтось вже стикався з такою проблемою, буду вдячний за будь-яку інформацію або поради! |
|